Cartel elaborado con fotografía propia, ordenador procedente do banco de imaxes do INTEF (de Félix vallés Calvo // CC BY-NC-SA 3.0), pictograma procedente de Picasa da Galería de pictogramas autismo e logo da web do CFR de Lugo, Accegal, ARASAAC e Comunicador Personal Adaptable
|
Contaremos co seguinte profesorado relator que abordará unha interesante temática:
- NOA PIÑEIRO LÓPEZ: licenciada en Filoloxía Hispánica, experta en TIC, técnica E-Learning, formadora freelance
- Boas prácticas na rede
- FELICIANO JOSÉ COUTO ESCANCIANO: mestre de PT e licenciado en Psicopedagoxía, membro de TADEGA, CEEPR Nosa Señora de Lourdes (A Coruña)
- Uso didáctico de Lim
- RUBÉN VELASCO FERNÁNDEZ: mestre de PT , diplomado en educación Especial, CEE San Crirtóbal (Avilés)
- Comunicador Persoal Adaptable
- JUAN JOSÉ FERNÁNDEZ GARCÍA: mestre de ducación primaria, presidente de TADEGA, Ceip Sal Lence (A Coruña)
- Ferramentas dixitais para a atención á diversidade
- FÁTIMA MARÍA GARCÍA DOVAL: mestra de AL, PT e FI, licenciad aen Filosofía e Ciencias da Educación, directora de Accegal, CEE Manuel López Navalón (Santiago de Compostela)
- Proxecto ACCEGAL. Comunicadores para dispositivos Android
- TAMARA PEREIRA VIGIDE: mestra de AL, licenciada en Psicopedagoxía, Ceip a doblada (Vigo)
- Recursos e ferramentas para traballar problemas de fala
- ARCADIO RODRÍGUEZ VÁZQUEZ: mestre de educación primaria e licenciado en Psicoloxía e filosofía, capacitación AL logopedia e EE, Ceip Seis do Nadal (Vigo)
- Aplicación didáctica do EDI para o profesorado de AL e PT
- DAVID ROMERO CORRAL: diplomado en Educaicón Especial e licenciado en Psicopedagoxía, asesor NNTT no Centro aragonés de Tecnoloxías para a Educación - CATEDU- (Teruel)
- ARASAAC. Sistemas pictográficos para a Comunicación Aumentativa
-
JOSÉ MANUEL MARCOS RODRIGO: diplomado en Educación Especial, diplomatura postgrao en Perturbacións da audición e Linguaxe (Logopedia) , CPEE Alborada (Zaragoza)
- ARASAAC. Sistemas pictográficos para a Comunicación Aumentativa
No hay comentarios:
Publicar un comentario