- Propoñer tarefas, secuencias didácticas e proxectos onde o alumnado faga algo.
- Deseñar actividades contextualizadas.
- Empezar con tarefas cortas e próximas.
- Prantexar actividades con sentido, relacionadas entre sí e que rematen na elaboración dun producto final.
- Elixir actividades e tarefas que non teñan unha única solución.
- Dar pautas ao alumando que os axude na resolución.
- Facilitar a formación entre iguais.
- Deixar ao alumno momentos para reflexionar no que está a aprender.
- Corrixir os erros e aplaudir os avances do alumnado.
sábado, 17 de marzo de 2012
Guía para deseñar unha secuencia didáctica
A través do Twitter atopei esta presentación de Ana Basterra. Nela pódense ver exemplos de tarefas moi interesantes e atopar consellos para o desenvolvemento das clases e para elaborar unha secuencia didáctica. Os consellos que máis me gustaron foron:
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Agardo que sexa do voso interese.
No hay comentarios:
Publicar un comentario