martes, 1 de noviembre de 2011

Amelia Peláez, unha mirada en retrospectiva

Hoxe pola mañá fun ver na Fundación novacaixagalicia-CSM a exposición "Amelia Peláez, unha mirada en retrospectiva" na que podemos ver 65 obras (óleos, témperas, lápis e tinta sobre papel) procedentes do Museo de Belas Artes da Habana.
Amelia Peláez é autora de numerosas obras  líricas e está considerada coma unha das figuras máis representativas da pintura moderna cubana e unha das máis destacadas do continente.
Nesta exposición na que podemos ver 65 obras predominan as naturezas mortas, bodegóns crioulos e a figura da muller.
"No me interesa copiar el objeto. A veces me pregunto ¿para qué pintar naranjas de un verismo exterior? Lo que importa es la relación del motivo con uno mismo, con nuestra personalidad, y el poder que tiene el artista de organizar sus emociones. Esta es la razón por la cual rompí, deliberadamente con las apariencias. Una de las grandes adquisiciones de los artistas de hoy es haber encontrado la expresión por el color. Siguiendo este principio he dedicado todos mis mejores esfuerzos durante estos últimos años. Acostumbrada a expresar mis emociones valiéndome de la pintura, qué podría decir yo al público por medio de la palabra escrita a fin de hacerlo sentir, no comprender, desde luego, esta honda emoción, este choque de mi sensibilidad con el natural. Confieso que es dura la tarea, y que la obra realizada, el motivo plástico plasmado, resuelto en forma y color, debe responder ampliamente a todas las interrogantes que se formulen".
Amelia Peláez, 1936 
Ata o 8 de xaneiro podemos ver esta exposición e o Servizo Educativo desta Fundación convídanos a levar ao noso  alumnado e participar nas actividades educativas relacionadas con esta autora.

No hay comentarios:

Agardo que sexa do voso interese.