viernes, 26 de octubre de 2012

OUFF 17 Festival de Cine Internacional de Ourense

Imaxe lo logo do OUFF 17 Festival de cine  Internacional de Ourense
Imaxe do logo vía: http://www.ouff.org/web/images/stories/Contidos2011/OFestival/OUffEscola/17OUFF_ouffescola.jpg
Ata o 3 de novembro ás 23: 59 h podedes votar no OUFF 17 Festival de Cine Internacional de Ourense.
Nesta ocasión preséntanse 46 obras de ensino non universitario de secundaria e 11 de infantil e primaria
Xa que ameaza a choiva, nesta fin de semana podemos aproveitar para pasar un bo rato vendo estos bos traballos e así prepararnos para votar.
Parabéns a todos e que gane o mellor.

viernes, 5 de octubre de 2012

Curso: Lectoescritura na era dixital

Cartel elaborado con fotografía propia, imaxe do ordenador co neno procedente de Picasa (http://xurl.es/4f0c2 // CC BY-NC-ND 3.0 de Mónica Tejedor Arjona) e logo da web do CFR de Lugo
 Seguindo coas actividades formativas  os días 9, 10, 13, 20 e 26 de novembro e 3, 10 e 13 de decembro desenvolverase no CFR de Lugo a actividade Lectoescritura na era dixital que contará co seguinte profesorado relator:
  • LAURA BORRAS CASTANYER:  Universidade de Barcelona, doutora en Filoloxía Románica, licenciada en Filoloxía Catalana, investigadora e experta en publicacións e comunicacións
    •  As metamorfoses da lectura en dixital. Evolucións e revolucións
  • NOA PIÑEIRO LÓPEZ: licenciada en Filoloxía Hispánica, experta en TIC, técnica E-Learning, formadora freelance
    •  A creación multimedia na aula
  • MARÍA YÁÑEZ ANLLO: xornalista, editora, guionista, investigadora e productora de contidos dixitais, compoñente do prox ecto le.es
    •  Xeración transmedia. Experiencias na multipantalla
  • ALBERTO GARCÍA PÉREZ: profesor de Lengua e Literatura no IES Candás, autor do blog La bitácora de la lengua, finalista premio Espiral Edublogs 2012, gañador edición 2012, selo Boas Prácticas do MEC
    •  Experiencias lectoras na era dixital. Taller de escritura con Photopeach e Storybird
  • MARÍA TERESA VILARIÑO PICOS: doutora en Teoría da Literatura e Literatura Comparada na USC, experta en ciberliteratura e cultura dixital, investigadora, experta en publicacións e comunicacións, proxecto le.es 
    • Educación literaria en rede

Curso: As novas tecnoloxías como recurso para o profesorado de apoio

Cartel elaborado con fotografía propia, ordenador procedente do banco de imaxes do INTEF (de Félix vallés Calvo // CC BY-NC-SA 3.0), pictograma procedente de Picasa da Galería de pictogramas autismo e logo da web do CFR de Lugo, Accegal, ARASAAC e Comunicador Personal Adaptable

 O 17 de outubro comeza no CFR de Lugo a actividade As novas tecnoloxías como recurso para o profesorado de apoio que se desenvolverá ao longo de 10 sesións en horario de 18:00 h a 21:00 h.

Contaremos co seguinte profesorado relator que abordará unha interesante temática:

  • NOA PIÑEIRO LÓPEZ: licenciada en Filoloxía Hispánica, experta en TIC, técnica E-Learning, formadora freelance 
    • Boas prácticas na rede
  • FELICIANO JOSÉ COUTO ESCANCIANO: mestre de PT e licenciado en Psicopedagoxía, membro de TADEGA, CEEPR Nosa Señora de Lourdes (A Coruña)
    • Uso didáctico de Lim
  • RUBÉN VELASCO FERNÁNDEZ: mestre de PT , diplomado en educación Especial, CEE San Crirtóbal (Avilés)
    • Comunicador Persoal Adaptable
  • JUAN JOSÉ FERNÁNDEZ GARCÍA: mestre de ducación  primaria, presidente de TADEGA, Ceip Sal Lence (A Coruña)
    • Ferramentas dixitais para a atención á diversidade
  • FÁTIMA MARÍA GARCÍA DOVAL: mestra de AL, PT e FI, licenciad aen Filosofía e Ciencias da Educación, directora de Accegal, CEE Manuel López Navalón (Santiago de Compostela)
    • Proxecto ACCEGAL. Comunicadores para dispositivos Android
  • TAMARA PEREIRA VIGIDE: mestra de AL, licenciada en Psicopedagoxía, Ceip a doblada (Vigo)
    • Recursos e ferramentas para traballar problemas de fala
  • ARCADIO RODRÍGUEZ VÁZQUEZ: mestre de educación primaria e licenciado en Psicoloxía e filosofía, capacitación AL logopedia e EE, Ceip Seis do Nadal (Vigo)
    • Aplicación didáctica do EDI para o profesorado de AL e PT
  • DAVID ROMERO CORRAL: diplomado en Educaicón Especial e licenciado en Psicopedagoxía, asesor NNTT no Centro aragonés de Tecnoloxías para a Educación - CATEDU- (Teruel)
    • ARASAAC. Sistemas pictográficos para a Comunicación Aumentativa
  • JOSÉ MANUEL MARCOS RODRIGO: diplomado en Educación Especial, diplomatura postgrao en Perturbacións da audición e Linguaxe (Logopedia) , CPEE Alborada (Zaragoza)
    • ARASAAC. Sistemas pictográficos para a Comunicación Aumentativa 

lunes, 1 de octubre de 2012

Curso: O cine e o ensino da Historia

Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-NC-SA 3. 0)
Cartel elaborado con fotografía propia, imaxes procedentes do banco de imaxes do INTEF (director de Alberto Arribas Merino, espiral de revelado de Javier Trabadela Robles , sala de cine de Miguel Martinez Monasterio e logo da web do CFR de Lugo

O 29 de outubro comeza esta actividade e que se prolongará ata o 29 de novembro.
As expectativas son boas e agardando o comezo sinalo o profesorado relator e contidos en xeral:

  • ENRIQUE Martínez-Salanova Sánchez:  (Almería), pedagógo, antropólogo, tecnólogo da educación, escritor, educomunicador e debuxante, autor entre outras cousas da web Cine y educación
    •  Cine e educación social. Unha didáctica para a educación integral a través do cine
  • Alba Ambròs Pallarès: (Universidade de Barcelona), mestra, filóloga, doutora en ciencias da Educación, especialista na didáctica do cine e na formación do profesorado, investigadora e autora de numerosas publicacións, coautora  con Ramón Breu entre outros libros de Cine y educación. Ed. Graó, leer.es...
    • Historia, cine e competencias básicas. Un encadre perfecto
    • Análise, valoración e deseño de propostas didácticas competenciais sobre cine e historia
  • Manuel  González Álvarez: profesor no IES concepción Arenal de Ferrol, autor da canle Cliphistoria
    • Cliphistoria. Recursos audiovisuais para o ensino da Historia
  • Felipe Rodríguez Cortés: orientador no IES Concha Méndez Cuesta de Torremolinos (Málaga),  fundador e membro activo da Tribu 2.0
    • Tribu 2.0. Unha viaxe á emoción 2.0 
  • Sabela Figueira Tenreiro e Rubén Pol Valiño: docentes no IES Fermín Bouza Brey de Vilagarcía e no CPI Doutor Daniel  Monje de Navia de Suarna
    • Aprender creando. Os recursos audiovisuais aplicados ao ámbito educativo no IES Plurilingüe Fontem Albei 
    • Aproximación á creación audiovisual. Obradoiro de iniciación
  • Miguel Ángel Carbajal Porto: profesor no IES Manuel García Barros de A Estrada
    •  Taller de creación artística do MGB
    •  Iniciación nas técnicas de stop motion para a elaboración dunha curtametraxe 
  • Paula Rábade Otero: licenciada en Publicidade e RR.PP (Universidade de Valladolid), Técnica en Imaxe Dixital, Técnica Superior en Realización e Dirección de Espectáculos e Audiovisuais, experta nas TIC
    • Taller de edición de vídeo
Agardo que sexa do voso interese.